Medewerker ICT-Functioneel Beheer

Bij de gemeente Ameland werken we mét mensen, vóór mensen. Of het nu gaat om zorg, onderwijs, verkeer, ruimtelijke ordening of een schone en duurzame gemeente; elke dag bouwen wij aan een fijne en veilige omgeving voor onze inwoners, ondernemers en gasten. Wil jij jouw talenten benutten en een waardevolle bijdrage leveren aan de gemeente Ameland om op deze wijze onze unieke Waddengemeente ook in de toekomst zelfstandig en volwaardig te kunnen laten zijn? Dan is de gemeente Ameland op zoek naar jou!

Door het vertrek van één van onze medewerkers zijn we op zoek naar enthousiaste kandidaten voor de functie van Medewerker ICT-Functioneel Beheer voor 36 uur per week.  

Wat ga je doen?

  • Je ben je verantwoordelijk voor het functioneel beheer van diverse pakketten: Mozard (zaaksysteem), iBabs (vergadersysteem), Templafy (sjablonenpakket), DigEplan (anonimiseringstool),  Mitel (telefoniecentrale);
  • Je signaleert/analyseert knelpunten in huidige bedrijfsprocessen en je doet optimalisatievoorstellen;
  • Je bent vervangend functioneel beheerder van de website en het intranet;
  • Je bent verantwoordelijk voor de uitgifte en het beheer van telefonieabonnementen, telefoons & laptops;
  • Je fungeert als vraagbaak voor Office365 waaronder Word, Excel, Teams;
  • Je trekt diverse ICT-projecten;
  • Je verricht overige voorkomende ICT-taken waaronder uitgifte e-Herkenning, certificaten en diverse taken op het gebied van facilitaire dienstverlening.

Wie ben jij?

  • Je beschikt over minimaal een afgeronde hbo opleiding, bijvoorbeeld in de richting van bedrijfskunde, bestuurskunde of een soortgelijke studie van informatievoorziening of -technologie;
  • Je hebt aantoonbare kennis en ervaring met projectmatig werken;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent proactief ingesteld;
  • Je bent analytisch aangelegd en hebt affiniteit met ICT;
  • Je denkt in oplossingen;
  • Je bent bereid aanvullende cursussen en trainingen te volgen.

De competenties die op deze functie (HR21 medewerker bedrijfsvoering II) van toepassing zijn: integriteit, verantwoordelijkheid, analytisch vermogen/probleemanalyse, kwaliteitsgerichtheid en nauwkeurigheid.

Wij bieden:

  • Een dienstverband waarop de cao Gemeenten van toepassing is;
  • Een passend salaris dat, afhankelijk van opleiding en ervaring, minimaal € 3052,- en maximaal € 4.297,- (schaal 8) bruto per maand bedraagt bij een 36-urige werkweek (salarispeil oktober 2024);
  • Een Individueel Keuzebudget (IKB) ter hoogte van 17,05% van je bruto jaarsalaris. Met het IKB pas je de arbeidsvoorwaarden aan naar jouw persoonlijke omstandigheden en wensen;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Vacature afbeelding ICT

Interesse?

Heb je vragen over de functie? Neem dan contact op met Joop Beijaard, Coördinator cluster Klant Contact Center via telefoonnummer (0519) 555 555. Wil je meer weten over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met Judith Kiewiet, adviseur Personeel en Organisatie, via telefoonnummer (0519) 555 555.

Stuur je motivatiebrief en cv vóór maandag 3 maart 2025 via Werken in Friesland. Mogelijk zien we elkaar tijdens een kennismakingsgesprek op donderdag 6 maart 2025.

Solliciteer