Civiel Technisch Medewerker m/v

Ter versterking van het cluster Beheer en Onderhoud is de gemeente Ameland op zoek naar enthousiaste kandidaten voor de functie van Civiel Technisch Medewerker m/v voor 36 uur per week.

Civiel Technisch Medewerker

  • Gemeentehuis, Ballum
  • 36 uur
Vacature civieltechnisch medewerker

Als Civiel Technisch Medewerker:

  • lever je producten en diensten gericht op het ontwikkelen, verbeteren en in stand houden van de civieltechnische infrastructuur;
  • houd je de regie ten aanzien van beheerplannen en uitvoering van civieltechnische werkzaamheden;
  • maak je hiervoor jaarlijks uitvoeringsplannen met betrekking tot de openbare ruimte;
  • adviseer je het college over infrastructurele en technische werken binnen onze gemeente (o.a. wegen, riolering, water en havens);
  • werk je met verschillende (markt) partijen samen en vertegenwoordig je de gemeente bij diverse overleggen;
  • ben je verantwoordelijk voor de financiële gevolgen voor de uitvoering van civiel technische werkzaamheden;
  • verricht je in voorkomende gevallen andere werkzaamheden op de afdeling.

Wij zoeken iemand die:

  • minimaal over een afgeronde technische HBO-opleiding. Een opleiding in de richting van civiele techniek wordt gezien als een pré;
  • bewezen kennis, ervaring en affiniteit met de gevraagde vakgebieden heeft;
  • enthousiast, zelfstandig, flexibel en accuraat is, en daarnaast over goede contactuele vaardigheden beschikt;
  • goed kan plannen, organiseren en constructief kan samenwerken met anderen;
  • gevoel heeft voor bestuurlijke verhoudingen;
  • in het bezit is van rijbewijs B.

De competenties die op deze functie van toepassing zijn: zelfstandigheid, creativiteit, commercieel handelen, omgevingsbewustzijn en overtuigingskracht. De functie betreft HR21 profiel medewerker ontwerp en voorbereiding III.

We bieden:

  • Een dienstverband waarop de cao Gemeenten van toepassing is;
  • Een passend salaris dat, afhankelijk van opleiding en ervaring, maximaal € 5.247,- (schaal 10) bruto per maand bedraagt bij een 36-urige werkweek (salarispeil januari 2024). 
  • Een Individueel Keuzebudget (IKB) ter hoogte van 17,05% van je bruto jaarsalaris. Met het IKB pas je de arbeidsvoorwaarden aan naar jouw persoonlijke omstandigheden en wensen. 
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Vacature

Interesse?

Voor inhoudelijke informatie over de functie kun je contact opnemen met Roelof Burghoorn, adjunct-directeur, via telefoonnummer (0519) 555 555. Voor vragen rondom de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Judith Kiewiet (P&O via telefoonnummer (0519) 555 555.

Stuur je sollicitatiebrief en cv naar het managementteam van de gemeente Ameland via www.werkeninfriesland.nl. Zolang de vacature nog niet is ingevuld, blijft deze gepubliceerd op Werken in Friesland. 

Solliciteer